Kur galima rasti sprendimą: https://sposteronline.com/
Kodėl ir kaip?
SposterOnline – tai patogi socialinių medijų valdymo platforma taupantiems laiką. Šią platformą yra paprasta naudoti, o suteikiamos funkcijos leidžia atlikti darbus dar efektyviau ir greičiau. Pranešimų kūrimas - pasitelkiant patogią pranešimų kūrimo funkciją galima sukurti norimą tekstą visiems socialiniams tinklams (tokį patį arba skirtingą), pridėti nuotraukas, nuorodas ir t.t. Mūsų platformoje yra įdiegta greito naudojimo vizualų redagavimo sistema, dėl to naudojant „Crello“ paveikslėlių biblioteką ir jų redagavimo funkcijas, galima sukurti unikalius vizualus. Sukūrus pranešimus galima nustatyti laiką ir datą, todėl pranešimai gali būti planuojami kelias dienas, savaites ar net mėnesius į priekį, reikia tik nustatyti laiką ir datą. Planavimas – platformoje galima naudotis kalendoriumi, kuris yra pritaikytas tiek pranešimų planavime, tiek asmeninių ar paskirtų užduočių fiksavimui. Dalinimasis - dalintis pranešimais yra labai paprasta reikia prisijungti prie savo socialinių tinklų per „SposterOnline“ platformą, sukūrus pranešimą paspausti vieną mygtuką ir pranešimas bus pasidalintas (angl. post) į visus pageidaujamus socialinius tinklus. Darbas komandose - didelėms komandoms, kurių darbas susijęs su socialiniais tinklais yra galimybė darbus išskirstyti tam tikriems darbuotojams ir taip nuosekliai atlikti užduotis. Analitika - stebėti ir fiksuoti socialinių tinklų pokyčius, padeda analitikos įrankis, kuris gali sugeneruoti norimų socialinių tinklų puslapių ar pranešimų statistiką ir ją pateikti atvaizduojant detalius duomenis: grafikų, lentelių formomis ir t.t.
Kuo išskirtinis?
Šį įrankį gali naudoti visi suinteresuoti asmenys ar įmonės, kaip laisvai samdomi darbuotojai (angl. freelancer), mažos agentūros arba didelės įmonės turinčios savo marketingo skyrių, taip pat kurios nuolatos savo darbui atlikti naudoja socialinius tinklus. Tai yra įrankis kurio funkcionalumo dėka galima viską atlikti vienoje vietoje. Pasitelkiant kuriamo dirbtinio intelekto modeliu bus siekiama sukurti tokią analitikos sistemą, kuri padėtų vartotojams tikslingiau pasiekti savo auditoriją, pavyzdžiui, nurodomas koks tekstas, paveikslėliai ar pasirinktas laikas yra tinkami pranešimui. Galima teigti, kad šios platformos dėka, bus taupomas darbuotojų laikas, nuosekliai valdomi pranešimai, taip pat bus galima sekti pasikeitimus naudojant analitikos įrankį ir visą tai padaryti vienoje platformoje.