Kur galima rasti sprendimą: https://savvier.io/
Kodėl ir kaip?
Dirbtinio intelekto sufleris - Savvier, tai inovatyvus įrankis, kuris iš pagrindų palengvina įmonių ir viešojo sektoriaus institucijų klientų aptarnavimą, spręsdamas tris esmines šios veiklos problemas: aptarnaujančio personalo apkrovą dėl didelio užklausų skaičiaus, personalo kaitą ir didelius naujų darbuotojų apmokymo kaštus, klientų aptarnavimo kokybės nepastovumą. Naudojant pažangius dirbtinio intelekto sprendimus, Savvier analizuoja istorinius komunikacijos duomenis ir sukuria struktūrizuotą žinių bazę, kuri leidžia klientų aptarnavimo specialistams pateikti tikslius ir kontekstualius atsakymus į klientų užklausas akimirksniu. Semantinės paieškos variklis padeda rasti ir pasufleruoti tiksliausius atsakymus į užklausas net kai klientai naudoja netaisyklingą kalbą ar įmonės kontekste mažiau naudojamus terminus. Taip Savvier užtikrina ženkliai greitesnius atsakymus į užklausas, taupo darbuotojų laiką, mažina stresą dėl didelės apkrovos, padeda greičiau įtraukti naujus darbuotojus į pilnavertį klientų aptarnavimą ir užtikrina pastovesnius bei kokybiškus atsakymus klientams.
Kuo išskirtinis?
Savvier išsiskiria galimybėmis pritaikyti sprendimą pagal kiekvieno verslo ar institucijos specifinius poreikius ir giliai integruotis su įmonės terminologija bei su istoriniais, jau sukauptais duomenimis. Skirtingai nei autonominiai, didžiaisiais kalbos modeliais paremti “chatbot’ai”, DI sufleris Savvier įgalina klientų aptarnavimo specialistus ir reikšmingai padidina jų darbo efektyvumą, o ne stengiasi juos pakeisti atsakinėjant nepersonalizuotais ir kartais “išgalvotais” atsakymais. Tai ypač aktualu informacijos tikslumui jautriose srityse, pavyzdžiui: susijusiose su teisiniais, mokestiniais ar finansiniais klausimais. Savvier pasufleruoja ankstesnių užklausų atsakymus pagal jų reikšmę, užtikrindamas nuoseklius ir tikslius atsakymus. Pažangi žinių bazės kūrimo sistema leidžia efektyviai tvarkyti neorganizuotus duomenų šaltinius, užtikrinant aukštą atsakymų kokybę ir greitą naujų darbuotojų integraciją.