Kur galima rasti sprendimą: https://tele2.lt/verslui/data-atlas
Kodėl ir kaip?
DATA ATLAS analizuoja didžiuosius duomenis ir teikia įžvalgomis grįstus sprendimus verslui. Pagrindinės duomenų analizės kryptys – prekybos vietų analizė (prekybos vietose apsilankančių klientų statistika, srautų kitimo tendencijos, demografija, judėjimo kryptys), lokacijos duomenų analizė (skirtingų teritorijų įvertinimas ir palyginimas pagal tikslinių auditorijų dydžius, jų srautus ir kitus parametrus), srautų analizė (apibendrinti srautų duomenys, kurie padeda įvertinti populiariausias judėjimo kryptis, jų apimtis ir kitus parametrus).
Kuo išskirtinis?
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pirmasis Lietuvoje pradėjo teikti didžiųjų duomenų analizės paslaugas. Bendrovės paslaugomis naudojasi apie 2 mln. vartotojų, todėl didelė duomenų imtis padeda pastebėti tendencijas. Susisteminti duomenys leidžia daryti įžvalgas, kurios padeda verslui efektyviau planuoti veiklą, pritraukti daugiau vartotojų ar padidinti pardavimus.