Kur galima rasti sprendimą: cherryteam.com
Kodėl ir kaip?
Teikiame išmaniąją žmogiškųjų išteklių valdymo sistemą (HRMS) su automatizuotu atlyginimų skaičiuokle, dokumentų valdymo sistema (DMS). sistema ypatinga tuo, kad kuriant daug dėmesio buvo skirta vartotojo patirčiai ir vartotojo sąsajai, kuri leido sudėtingus procesus paversti paprastais veiksmais Apibendrinant galima pasakyti, kad mūsų produktas supaprastina personalo valdymą, padidina produktyvumą ir padeda įmonėms klestėti šiandieninėje konkurencinėje aplinkoje. Darbdaviui suteikiamas administravimo įrankis, skirtas: Efektyvus personalo administravimas, Darbo grafiko sudarymas darbuotojams, Dokumentų valdymas. Darbuotojui suteikiama vartotojo aplinka su: Patogus ir prieinamas, Skaidrumas ir sąveikumas, Skaitmeninės komunikacijos priemonė.
Kuo išskirtinis?
Sistema yra daugiakalbė, o tai reiškia, kad organizacija galės lengvai bendrinti dokumentais su klientais ir darbuotojais, o sistema sukurs dokumentus įvairiomis kalbomis ir kiekvienas gali naudotis sistema savo gimtąja kalba. Darbuotoją laikome galutiniu vartotoju (enduser), kuris turi galimybę stebėti savo kalendorių ir taip pat lengvai teikti prašymus darbdaviui, per kalendorinius pakvietimus. Darbdavys su mūsų sukurta technologija gali išsaugotus duomenis šiuolaikiškai pasiekti debesyje.
Video nuoroda: https://youtube.com/@lt.cherryteam?si=hrdFUcW8R-MYaK3-