Kur galima rasti sprendimą: http://www.termopalas.lt/orders
Kodėl ir kaip?
Pagrindinė verslo vystymo problema buvo nepatogios klientams paslaugų/prekių užsakymo formos, nes klientai negalėdavo greitai ir patogiai pateikti savo poreikių (baldinių plokščių ir detalių užsakymai yra komplikuoti ir daugialypiai), kas nulėmė, jog žymi dalis partnerių buvo nepatenkinti bendradarbiavimu ne dėl teikiamos produktų ar paslaugų kokybės, tačiau dėl nepatogaus svetainės valdymo. Kadangi darbuotojai ir klientai iki šiol buvo pripratę prie Excel tipo projektų planavimo sistemos, NFQ pasiūlytas sprendimas iš esmės atitinka tai, ką galima atlikti ir Excel, tik tai perkelta į Web sistemą bei sujungta su Termopalo vidine užsakymų bei prekių valdymo sistema, pritaikytos atitinkamos taisyklės, kurias darbuotojai gali valdyti per specialią konfigūraciją. Taip klientai gali nesunkiai pateikti užsakymą, kopijuoti informaciją iš kitų šaltinių ir daug sparčiau vykdyti procesus. Sekančiuose etapuose numatomas automatinis kainos paskaičiavimas pagal tai, kas suvedama į formas. Kitas privalumas - nuo šiol šias formas įmonės klientai galės išsisaugoti sistemoje ir tai turėtų ilgainiui tapti baldininkų darbo planavimo įrankiu (pakeisti kompiuteriuose naudojamus Excel failus).
Kuo išskirtinis?
Sprendimas leidžia klientams daug patogiau ir greičiau pildyti užsakymo formas, o Termopalo darbuotojams - aiškiai ir koncentruotai gauti informaciją apie pateiktus užsakymus ir juos apdoroti toliau. Kiekvieno kliento turimas profilis leidžia geriau pažinti klientą, įsigilinti į jo poreikius, vykdomus užsakymus, apkrovimus.