Parnidia
AI administratorės – Nerija ir Kristina
2025

Kur galima rasti sprendimą: parnidia.com

Kodėl ir kaip?

E-komercijos verslai ir medicinos klinikos gauna daug pasikartojančių klausimų dėl savo produktų, paslaugų, rezervacijų. Darbo valandomis į šiuos klausimus atsakinėja klientų aptarnavimo specialistai, o ne darbo valandomis klientas dažniausiai neturi galimybės gauti atsakymą į jam rūpimą klausimą. 2024 rugpjūtį sukūrėme AI asistentę (chatbot Nerija), kuri: - Mažina krūvį ir monotonijos naštą klientų aptarnavimo specialistams - Gerina patirtį mūsų klientų klientams (naudodami mūsų AI asistentą, klientai gauna tikslius atsakymus visą parą) - Didina pardavimus e-komercijoje (AI asistentas gali rekomenduoti produktus)

Kuo išskirtinis?

1. AI asistento tinklapyje (Nerijos) išskirtinumai: 1.1. Aukštas AI chatbot tikslumo rodiklis: 81.72% (8 iš 10 klausimų yra atsakomi tiksliai. Taip yra todėl, nes naudojame ne RAG (retrieval augmented generation) technologiją, kuri leidžia AI asistentui duomenis traukti ne tiesiog iš interneto, o iš mūsų AI inžinierių tvarkingai struktūrizuotų klientų duomenų) 1.2. Aukštas tinklapių lankytojų pasitenkinimo rodiklis (būtent e-komercijoje): 88.58%. 1.3. AI asistentas gali užduoti klausimus vartotojui, rekomenduoti aktualius produktus ir taip didinti pardavimus verslui (pavyzdžiui, Home by NB per pirmą mėnesį nuo įdiegimo gavo 32 pardavimus, kai žmonės nusipirko AI asistento parekomenduotą prekes) Kviečiu išbandyti AI asistentus klientų tinklapiuose: - https://homebynb.lt/ - - https://www.open24.lt/ - https://www.verskis.lt/pagalba - https://www.teida.lt/ - https://www.pilenuklinika.lt/ - https://redcross.lt/ - https://eraesthetic.shop/ - https://www.avevitaklinika.lt/ Šiuo metu diegiame ir Audimui. Klientai po diegimo yra palikę atsiliepimus su 10 iš 10 reitingu: https://rekvizitai.vz.lt/imone/parnidia/atsiliepimai/ Verskis.lt įkūrėjui sprendimas taip patiko, kad pradėjo siūlyti jį ir savo klientams: https://www.verskis.lt/webinarai/dirbtinis-intelektas-e-parduotuveje 2. Unikali integracija su telefono numeriu (AI chatbot tampa virtualia administratore Kristina) Veiklą pradėjome AI agentą integruodami į tinklapius bei socialinius tinklus. Dabar mūsų AI agentas gali lietuvių kalba paskambinus telefonu bendrauti su klientais ir atlikti verslui svarbias užduotis. Pavyzdžiui, Šv. Kristoforo odontologijos klinikai sukurta ir šiuo metu integruojama AI balso agentė Kristina pacientus rezervuoja vizitams. Kviečiu paskambinti ir išbandyti: +370 668 03634. Šį sprendimą vakar pristatinėjome Odontologų Kongrese: https://odontologurumai.lt/event/tarptautinis-kongresas-odontologijos-kompasas-2025/


Video nuoroda: https://drive.google.com/file/d/1FpnEbE7hmD2-DuKrNrbiFyL6S-X1RUlW/view?usp=sharing (AI balso agentės Kristinos demo), https://drive.google.com/file/d/1Uq2qq5ndoF_KnkGlAP0PPUmWO4VP7ZTN/view?usp=sharing (Home by NB atvejo analizė vertinant Nerijos efektyvumą)

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.