Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Gaunamų skundų skirstytuvas ir nutarimų projektų generatorius
2025

Kur galima rasti sprendimą: Sprendinys yra vidinis ir susietas su mūsų kitomis informacinėmis sistemomis

Kodėl ir kaip?

Mūsų sukurtas sprendimas, pasitelkiantis dirbtinį intelektą (DI), efektyviai sprendžia dvi pagrindines problemas, susijusias su skundų nagrinėjimo procesais: darbų paskirstymo neefektyvumą ir dideles laiko sąnaudas rengiant nutarimų projektus. Tradicinėse sistemose skundų nukreipimas teisingam darbuotojui ir nutarimų parengimas gali būti sudėtingas ir daug laiko atimantis procesas, vedantis prie vėlavimų ir mažesnio produktyvumo. Mūsų dirbtinio intelekto (DI) pagrindu veikiantis sprendimas automatizuoja ir optimizuoja du pagrindinius skundų nagrinėjimo procesus. Pirmiausia, DI atlieka protingą darbų paskirstymą: automatiškai analizuoja skundo turinį ir pagal jo specifiką priskiria užduotį tinkamiausiam darbuotojui. Tai reiškia, kad skundas iškart patenka specialistui, turinčiam reikiamų žinių ir patirties, taip eliminuojant rankinį rūšiavimą ir užtikrinant maksimalų efektyvumą. Antra, sprendimas siūlo automatinį nutarimo projekto generavimą: DI ne tik paskirsto užduotį, bet ir iškart parengia nutarimo projektą pagal skundo turinį. Remdamasis įvairiomis duomenų bazėmis ir teisiniais precedentais, DI sukuria pirminį dokumento variantą, kurį darbuotojui tereikia peržiūrėti, patikslinti ir patvirtinti. Tokiu būdu ženkliai sutrumpėja nutarimo rengimo laikas ir sumažėja žmogiškųjų klaidų rizika. Apskritai, mūsų sprendimas ne tik taupo darbuotojų laiką ir didina jų darbo efektyvumą, bet ir užtikrina greitesnį skundų nagrinėjimą, o tai itin svarbu gerinant paslaugų kokybę ir klientų pasitenkinimą.

Kuo išskirtinis?

Mūsų sprendimas išskirtinis, nes jis visiškai transformuoja skundų nagrinėjimo procesą, pasitelkdamas dirbtinį intelektą (DI). Nors daugelis sistemų siūlo dalinį automatizavimą, mes žengiame kur kas toliau. Mūsų DI atlieka dvi gyvybiškai svarbias užduotis: išmanų darbų paskirstymą ir automatinį nutarimo projekto generavimą. DI automatiškai analizuoja įvesto skundo turinį ir priskiria jį tinkamiausiam specialistui, eliminuodamas rankinį rūšiavimą ir užtikrindamas, kad kiekvienas skundas iškart pasiektų reikiamą ekspertą, taip pasiekdamas precedento neturintį efektyvumo lygį. Be to, mūsų sprendimas iškart, remdamasis skundo turiniu ir teisiniais precedentais, sugeneruoja pirminį nutarimo projektą. Darbuotojui tereikia jį peržiūrėti ir patvirtinti, o tai ženkliai sutrumpina nutarimų rengimo laiką ir sumažina žmogiškųjų klaidų riziką. Šios DI funkcijos leidžia ne tik taupyti darbuotojų laiką ir didinti jų produktyvumą, bet ir pagreitinti skundų nagrinėjimą. Tai reiškia geresnę paslaugų kokybę ir didesnį klientų pasitenkinimą, nes problemos sprendžiamos greičiau ir efektyviau.


Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.