Kur galima rasti sprendimą: https://www.indeforminteractive.com/eu-projects/
Kodėl ir kaip?
Bendradarbiaujant su Kauno Technologijos Universiteto mokslininkais atliktas tyrimas, siekiant atskleisti 5-7 metų vaikų rizikos veiksnius, įtakojančius netaisyklingos laikysenos formavimąsi. Gauti rezultatai parodė, kad Kauno mieste 64,6% profilaktiškai patikrintų ikimokyklinio amžiaus vaikų sudarė stuburo pažeidimų turintys vaikai. Peržvelgus Lietuvos vaikų ir paauglių sveikatos bei fizinio pajėgumo rodiklius per pastaruosius dvidešimt metų nustatyta, jog daugelis mokinių fizinio pajėgumo aspektų nuo 1992 iki 2012 metų blogėjo. Neigiamos tendencijos buvo pastebėtos jau 2002 metais, tačiau per pastarąjį dešimtmetį fizinio pajėgumo rezultatai pablogėjo dar labiau. Priešmokyklinio amžiaus vaikų laikysena - vienas iš skeleto-raumenų sistemos sutrikimų – aktuali visuomenės problema, nes laikysena formuojasi būtent priešmokykliniu laikotarpiu ir, atsižvelgus į smulkiosios motorikos ypatumus, galima laiku užtikrinti optimalią judėjimo funkciją. Projekto metu didinamas priešmokyklinio amžiaus vaikų fizinis aktyvumas, pasitelkiant modernias technologijas – sukurtą interaktyvių edukacijų (žaidybinių programų) platformą vaikų sveikatingumo skatinimui. Platformoje integruota 10 animuotų žaidybinių programų, apjungiančių fizinių pratimų kompleksą, siekiant spręsti konkrečias vaikų laikysenos problemas – skeleto-raumenų sistemos sutrikimus, kurie dažniausiai nustatomi 5–7 metų amžiaus vaikams ir turi didžiulę įtaką vaikų tolesnės raidos vystymuisi. Pratimai skirti nugaros, pilvo raumenų stiprinimui, dvigalvio šlaunies raumens ir pečių lanko raumenų tempimui, kas gerina laikyseną ir deformacijas, suformuotas neteisingų laikysenos įpročių.
Kuo išskirtinis?
Tai inovatyvus produktas vaikų fizinio aktyvumo skatinimo produktų rinkoje. Vertinant kineziterapinių programų vaikams alternatyvas tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoje, aptinkama įvairių vaizdo žaidimų ar animuotų programų vaikams, tačiau minėti produktai yra arba tik pramoginio turinio arba tiesiogiai orientuoti į patį procesą – fizinį judėjimą, tačiau nėra tikslingai suformuoti spręsti konkrečioms vaikų laikysenos problemoms.
Video nuoroda: https://youtu.be/Fmx8jPpB_hU