Kur galima rasti sprendimą: http://www.technologijuvedliai.lt/login/canvas Prieinama programoje dalyvaujantiems mokytojamams
Kodėl ir kaip?
bit&Byte tikslas – vaikų technologinį smalsumą paversti kibirkštimi kūrybai ir įrankiu nuolatiniam mokymuisi. Technologinis raštingumas yra XXI a. higiena ne tik vaikams, bet ir juos mokymosi procese lydintiems suaugusiems. Informacijos ir pasirinkimų gausoje, mokytojas tampa ne tik vertybių, bet ir ateities įgūdžių kompasu. Norime užtikrinti, kad mokytojai jaustųsi palaikomi šiame procese. “Technologijų vedlių” mentorystės programos esmė - sujungti gyvą mentorių ir mokytojų bendravimą su nuolat atnaujinama mokymo(si) skaitmenine platforma, kurioje mokytojai randa turinį, paruoštą sklandžiam ir nuosekliam vaikų mokymui ir savarankiškam jų mokymuisi kurti technologijas. Tris mėnesius truksiančioje mentorystės programoje, mokytojai kas savaitę dirba su savo mentoriais, o vėliau turinį, pritaikomą klasėse, randa technologijuvedliai.lt platformoje. Turinys platformoje, kaip ir mentoriavimo programa, suskirstyta į keturis modulius: Programavimo konceptų (scratch); Mobiliųjų programėlių kūrimo; Dirbtinio intelekto; Virtualios/papildytos realybės aplinkų kūrimo. Programoje dalyvaujantys mokytojai gauna nuolatinę prieigą prie technologijuvedliai.lt platformos, kurioje nuolat atnaujinamos žinios, įrankiai (Scratch, Cospaces, App lab) bei kūrybinės užduotys, skatinamos pritaikyti klasėse. Daugiau apie mentorystės programą ir mokymo(si) platformą: https://www.bitbyte.lt/vedliai Nuotraukos iš pirmojo programos sezono atidarymo bei uždarymo: https://www.facebook.com/bitByteAkademija/posts/2422869974607509 https://www.facebook.com/pg/bitByteAkademija/photos/?tab=album&album_id=2366535000241007
Kuo išskirtinis?
Nuolatinis turinys: mokytojai gauna laisvą prieigą prie programos turinio (www.technologijuvedliai.lt), kuris yra paruoštas sklandžiam ir nuosekliam vaikų mokymui ir savarankiškam jų mokymuisi kurti technologijas. Prieiga prie nuolat atnaujinamo turinio gaunama be pabaigos datos, turinys nuolat pildomas bei tobulinamas. 1:20: vienas mokytojas dirba su 20 vaikų, tad per 1.5 metus pasiekę 1000 mokytojų, pasieksime 20 000 vaikų visoje Lietuvoje. Mokytojų pasitikėjimas: klaidos, priimtos su pasitikėjimu, yra geriausia treniruotė smegenims, o technologinė kūryba yra nesibaigiančių klaidų, o tiksliau – mokymosi galimybių – seka. Suteikdami saugią erdvę mokytojams klysti ir stiprindami pasitikėjimą jų gebėjimais, paliksime daugiau vietos smalsumui, kuris yra kibirkštis kūrybiškumui - tiek mokytojų, tiek vaikų. Mokytojų įgūdžiai: kartu su mentoriais iš technologijų industrijos, mokytojai suvokia jau veikiančias technologijas jas dekonstruodami ir žingsnis po žingsnio sudėdami atgal. Mokytojai praktikuojasi kartu spręsdami užduotis ir kurdami technologinius projektus, kuriuos tampa pasiruošę atlikti ir su savo mokiniais.