Kur galima rasti sprendimą: https://www.emokykla.lt/skaitmenines-mokymo-priemones/priemones/priemone/349
Kodėl ir kaip?
Mokiniams sunkiai sekasi taikyti žinias gamtos mokslų, tarp jų ir fizikos srityse, sunku įsivaizduoti sudėtingesnius ar nematomus realaus pasaulio objektus, reiškinius ar procesus. Mokiniams reikalingos interaktyvios mokymosi priemonės, kurios padėtų suprasti fiziką.
Kuo išskirtinis?
Interaktyvūs modeliai fizikai skirti pažinimui, tyrinėjimui, žinių ir supratimo gilinimui bei aiškinimuisi apie įvairius realaus pasaulio objektus, reiškinius ar procesus. Modeliai yra išskirtiniai tuo, kad juose nagrinėjamos temos gali būti plėtojamos per kelias klases, atskleidžiant skirtingo amžiaus tarpsnio mokiniams temos gilumą. Modeliai puikiai tinka tiek savarankiškam mokinių mokymuisi, tiek ir mokytojui naudoti ugdymo proceso metu. Mokytojas, naudodamas interaktyvias lentas ar kitus įrenginius, gali naudoti modelius tiek temos nagrinėjimo pradžiai - sudominimui, tiek gilesniam nagrinėjimui. Modeliuose pateikiama ir teorinė medžiaga, skirta nagrinėjamos temos pristatymui ar pagilinimui. Taip pat modeliuose pateikta ir naudojimosi instrukcija, kurioje aprašyti žingsniai, kaip naudotis modeliu. Mokinys, norėdamas geriau suprasti temos esmę, gali interaktyviai naudotis modeliais, keisdamas skales, įrašydamas skaitines reikšmes ar atlikdamas kt. veiksmus. Modeliuose galima rasti ir įsivertinimui skirtų užduočių, o pateikiamas grįžtamasis ryšys, pasakantis, ar atlikti veiksmai buvo teisingi, skatina mokinius toliau naudotis modeliu ir ieškoti teisingo atsakymo.