Nacionalinės švietimo agentūros Edtech centras
Interaktyvūs modeliai chemijai mokyti
2024

Kur galima rasti sprendimą: https://www.emokykla.lt/skaitmenines-mokymo-priemones/priemones/priemone/350

Kodėl ir kaip?

Mokiniams sunkiai sekasi taikyti žinias gamtos mokslų, tarp jų ir chemijos srityse, sunku įsivaizduoti sudėtingesnius ar nematomus realaus pasaulio objektus, reiškinius ar procesus. Mokiniams reikalingos interaktyvios mokymosi priemonės, kurios padėtų suprasti chemiją.

Kuo išskirtinis?

Interaktyvūs modeliai chemijai skirti pažinimui, tyrinėjimui, žinių ir supratimo gilinimui bei aiškinimuisi apie įvairius realaus pasaulio objektus, reiškinius ar procesus. Modeliai yra išskirtiniai tuo, kad juose nagrinėjamos temos gali būti plėtojamos per kelias klases, atskleidžiant skirtingo amžiaus tarpsnio mokiniams temos gilumą. Modeliai puikiai tinka tiek savarankiškam mokinių mokymuisi, tiek ir mokytojui naudoti ugdymo proceso metu. Mokytojas, naudodamas interaktyvias lentas ar kitus įrenginius, gali naudoti modelius tiek temos nagrinėjimo pradžiai - sudominimui, tiek gilesniam nagrinėjimui. Modeliuose pateikiama ir teorinė medžiaga, skirta nagrinėjamos temos pristatymui ar pagilinimui. Taip pat pateikta ir naudojimosi instrukcija, kurioje aprašyti žingsniai, kaip naudotis modeliu. Mokinys, norėdamas geriau suprasti temos esmę, gali interaktyviai naudotis modeliais, keisdamas skales, įrašydamas skaitines reikšmes ar atlikdamas kitus veiksmus. Modeliuose galima rasti ir įsivertinimui skirtų užduočių, o pateikiamas grįžtamasis ryšys, pasakantis, ar atlikti veiksmai buvo teisingi, skatina mokinius toliau naudotis modeliu ir ieškoti teisingo atsakymo.


Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.