Kur galima rasti sprendimą: http://zandaraiuzduru.savb.lt/
Kodėl ir kaip?
Virtualus kultūrinis žaidimas „Žandarai už durų“ atsirado kaip alternatyva bibliotekoje įrengtam didelio vietos populiarumo sulaukusiam pabėgimo kambariui „Išlaisvinti Višinskį“. Šių dienų kontekste, kai IT technologiniai sprendimai įgalina greitesnę pažangą ir veiklos keliasi į nuotolinius užsiėmimus, kurie sprendžia problemą - regionų kultūrinę atskirtį: registruojasi regiono bendruomenės, ženkliai didėja kultūrinio žaidimo prieinamumas. Tokiu būdu keliamas bibliotekos tiekiamų inovatyvių paslaugų lygis ir prieinamumas, populiarinama kultūra, įtraukiant ir ja nesidominčią auditoriją. Taip pat įgalinami mokytojai naudotis virtualiu žaidimu, kaip alternatyvia motyvuojančia mokomąja medžiaga, supažindinant mokinius su XIX a. kultūriniu kontekstu.
Kuo išskirtinis?
Tai išskirtinis įtraukusis žaidimas, kuris leidžia pažinti bei patirti XIX a. pab. lietuvių kultūrinį gyvenimą, literatūrą, Povilo Višinskio asmenybę ir jo nuveiktus darbus, bandant įveikti klasikines kompiuterinių žaidimų užduotis. Pabėgimo kambarys išsiskiria galimybe savo keliamais iššūkiais pritaikyti ne tik loginį mąstymą, nuovokumą, bet ir turimas istorines, kultūrines žinias, kurias žaidėjai tęstinėje veikloje analizuoja, pritaiko ir edukuoja. Tokiu būdu susidaro puiki galimybė vizualiai ir žaidybiškai perteikti XIX a. realijas.