Kur galima rasti sprendimą: https://www.robolabs.lt
Kodėl ir kaip?
Robolabs yra buhalterinė platforma, paneigianti visus mitus apie tradicinę ir neefektyvią buhalteriją. Robolabs yra orientuota į įmonių vadovus, todėl su Robolabs buhalterija yra itin paprasta ir suprantama. Visus pirminius dokumentus - nuo čekių iki sutarčių – galima pateikti visais formatais, įskaitant nuotraukas, iš visų mobiliųjų įrenginių. Robolabs platformoje pasiekiamas pateiktų dokumentų sąrašas su apdorojimo statusu, nuorodomis į apdorotus dokumentus bei buhalterio paliktais komentarais. Visi dokumentai apdorojami besimokančios sistemos realiu laiku, kas suteikia galimybę įmonės vadovui gyvai stebėti finansinius rezultatus intuityviose ataskaitose. Elektroninėje erdvėje valdomi personalo dokumentai supaprastina tokius kasdienius procesus kaip komandiruočių ar kasmetinių atostogų suteikimas darbuotojams. Visi elektroniniai dokumentai pasirašomi elektroniniu parašu ir saugiai archyvuojami aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkančiuose serveriuose. Robolabs sistema yra pilnai sujungta su valstybinėmis institucijomis, bankais ir mokėjimo įstaigomis bei gali būti suintegruota per API su kitomis sistemomis.
Kuo išskirtinis?
Vidinio buhalterijos skyriaus išlaikymas jau dabar mažoms įmonėms yra per brangus. Norėdami optimizuoti verslą vadovai yra priversti ieškoti efektyvesnių buhalterijos tvarkymo būdų. Robolabs – tai sprendimas, kuris ne tik sumažina priklausomybę nuo žmogiškųjų išteklių ir susijusių išlaidų, bet ir eliminuoja dėl žmogiškojo faktoriaus atsiradusias klaidas. Su Robolabs buhalterija kaip niekada paprasta, suprantama ir pasiekiama realiu laiku bet kuriuo mobiliuoju įrenginiu. Naudodamos Robolabs įmonės gali didžiąją dalį dokumentų perkelti į elektroninę erdvę ir taip sutaupyti ne tik laiko, bet ir sumažinti kaštus, susijusius su dokumentų spausdinimu ir archyvavimu. Dokumentus pateikti buhalterijai ir sekti jų apdorojimo statusą dar niekada nebuvo taip paprasta. Robolabs yra šiuolaikiško ir efektyvaus verslo pagrindas.