Kur galima rasti sprendimą: https://www.dokobit.com; https://www.dokobit.com/lt/
Kodėl ir kaip?
„Dokobit“ suteikia galimybę verslui pilnai pereiti prie elektroninių procesų, atsisakant popieriaus. El. dokumentų pasirašymo procesą galima pritaikyti tiek viename ar keliuose įmonės skyriuose, tiek visoje organizacijoje. Į portalą galima perkelti visus dokumentų pasirašymus – nuo vidinių (darbo sutartys su darbuotojais, atostogų prašymai, įgaliojimai ir kt.) iki išorinių (sutartys su klientais/partneriais, konfidencialumo susitarimai, pirkimo-pardavimo sutartys, sąskaitos ir kt.). „Dokobit“ galima naudotis su Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Islandijoje, Belgijoje ir Suomijoje išduotomis el. tapatybėmis, o turintieji estų išduodamą e-rezidencijos kortelę, portalu gali naudotis bet kurioje pasaulio šalyje. Naudotojai gali patvirtinti savo tapatybę ir pasirašyti dokumentus, naudodami el. parašą asmens tapatybės kortelėje ar USB laikmenoje, m. parašą SIM kortelėje ir „Smart-ID“ programėlę. Portale taip pat prieinami ir papildomi funkcionalumai, skirti dokumentų valdymui: dokumentų kategorijos ir jų filtravimas, prieigos teisių valdymas, veiksmų istorija ir kt. Norintiems el. pasirašymo ir asmens identifikacijos sprendimus integruoti į organizacijose jau naudojamas sistemas (informacines sistemas, dokumentų valdymo sistemas, savitarnos portalus ar kitas el. paslaugas), „Dokobit“ gali pasiūlyti lengvai įdiegiamas API sąsajas, nereikalaujančias pradinių investicijų į papildomą infrastruktūrą, tad sprendimais organizacijos gali pradėti naudotis iškart.
Kuo išskirtinis?
Bene akivaizdžiausia nauda verslui – pasirašant dokumentus el. parašu per „Dokobit“ portalą, sutaupoma laiko ir išlaidų. Dokumentų pasirašymo procesas gerokai sutrumpėja, nes eliminuojamos tokios dokumento ruošimo dalys kaip spausdinimas, skenavimas, fizinis parašų surinkimas iš skirtingų asmenų, dokumentų siuntimas ar net fizinis jų perdavimas; taip pat sutaupoma ir organizacinių kaštų: popierius, spausdinimas, siuntimui išleidžiamos išlaidos (vokai, pašto ženklai ar kurjerio paslaugos ir pan,), darbo jėgos kaštai. Norint realiai įsivertinti, kiek galima sutaupyti trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu tradicinį pasirašymo būdą pakeitus elektroniniu „Dokobit“ portale, galima pasinaudoti mūsų sukurta el. parašo skaičiuokle: https://www.dokobit.com/lt/kainos (žr. puslapio apačioje). Be naudos vidiniuose organizacijų procesuose, portalas taip pat pasitarnauja ir gerinant organizacijų klientų ar partnerių patirtį. Spartus gyvenimo tempas diktuoja poreikį atlikti kuo daugiau per kuo trumpesnį laiką ir, žinoma, kuo patogesniu būdu. Tai reiškia, kad žmonės, ypač versle, vertina elektroninius procesus, nes jie yra greitesni ir paprastesni, taigi pasirašant dokumentus su klientais ar partneriais el. parašu per „Dokobit“, jiems nebereikia gaišti savo laiko vykstant sutarties pasirašyti, pvz, į banką, laukiant eilėje, pildant duomenis ir kt. Vykdantiems veiklą tarptautiniu mastu, taip pat svarbu ir tai, kad „Dokobit“ portale pasirašyti dokumentai galioja visoje Europos Sąjungoje, nes sprendimas veikia tik su kvalifikuotais ir pažangiaisiais el. parašais pagal „eIDAS“ reglamentą, galima pasirašyti tarptautinius dokumentų formatus (PDF, ASiC-E). Taip pat ant kiekvieno dokumento uždedamos kvalifikuotos laiko žymos, apsaugančios nuo dokumentų klastojimo ir užtikrinančios, kad dokumentas buvo pasirašytas iki laiko žymoje nurodyto laiko. Dar vienas privalumas – portale veikia papildomi funkcionalumai, skirti patogiai valdyti dokumentus. Pavyzdžiui, dokumentus galima skirstyti į kategorijas, pasirašyti, ištrinti ar atsisiųsti keletą dokumentų atliekant tik vieną veiksmą, lengvam ir greitam dokumentų dalijimuisi yra galimybė susikurti adresatų sąrašą, palikti komentarus kitoms pasirašančioms šalims, nustatyti dokumentų pasirašymo terminus ir siųsti priminimus, sekti dokumentų veiksmų istoriją – kada dokumentas buvo sukurtas, peržiūrėtas ir pasirašytas. Be to, įmonės gali lengvai valdyti darbuotojų paskyras, jas kurti, koreguoti, esant poreikiui naikinti, suteikti skirtingas prieigos teises prie skirtingų įmonės dokumentų ir kt. Naudojantis „Dokobit“ taip pat eliminuojamos galimos rizikos, susijusios su fiziniu dokumentų procesu, pvz., dingę ar pasimetę dokumentai, suklastoti ar pakeisti dokumentai.