Kur galima rasti sprendimą: appcamp.lt
Kodėl ir kaip?
App Camp „Mobilus pardavimų vadybininkas“ - informacinė sistema, skirta prekių distribuciją vykdančioms prekybos įmonėms. Mobilus asistentas suteikia įmonės pardavėjams ir vadybininkams galimybę nepriklausomai nuo vietos ar laiko valdyti klientų informaciją, jų užsakymus, prekes ir jų asortimentą savo mobiliajame įrenginyje. Efektyvus užsakymų valdymas yra ilgalaikių santykių su klientais palaikymo garantas ne tik išlaikantis bet ir didinantis pardavimų apimtis. Pažangus App Camp sprendimas padeda pardavimo vadybininkams ne tik kokybiškai pristatyti naujus produktus bet ir prižiūrėti esamų produktų išdėstymą prekybos taškuose. Naudingos funkcijos: - Kliento informacija visada po ranka; - Naujų gaminių išsamus ir vizualus pristatymas būnant pas klientą; - Naujų gaminių pristatymas ir atgalinio ryšio fiksavimas iš karto; - Kliento pageidavimų ir nusiskundimų fiksavimas iš karto; - Užsakymų suvedimas naudojant šablonus arba istoriją; - Prekių ir lentynų monitoringas; - Konkurentų kainų ir akcijų sekimas ir fiksavimas.
Kuo išskirtinis?
Nauda Mobile Sales Agent sprendimą naudojančioms įmonėms: - Padidinamas atliekamo darbo efektyvumas; - Sutaupomas laikas ir didinama apyvarta; - Tikslesnis pardavimų apimčių planavimas ir asortimento atitikimo fiksavimas; - Efektyviau organizuojamas darbo laikas, užduočių parengimas ir jų paskirstymas; - Sumažėja komunikacijos, transporto ir administraciniai kaštai; - Skaidresni įmonės vidiniai procesai, automatizuoti rutininiai darbai; - Aukšta klientų aptarnavimo kokybė.