Kur galima rasti sprendimą: https://www.silutevb.lt/silute/
Kodėl ir kaip?
Tai vienintelis ir išskirtinis interaktyvus žaidimas Lietuvoje, skirtas Šilutės rajono vaikams, jaunimui, šeimoms, miesto svečiams ir visiems, norintiems įdomiai praleisti laiką, netradicinėmis ir inovatyviomis priemonėmis įgyti žinių apie Šilutės krašto istoriją, kultūrą, žymias asmenybes, papročius, architektūrą. Gimus šiai intriguojančiai idėjai, prisidėti prie bibliotekos organizuojamos novatoriškos veiklos, skatinančios dalyvių saviraišką, užimtumą, partnerystę, keitimąsi iniciatyvomis, jaunatviškomis idėjomis, buvo kviečiami visi norintys. Bendradarbiaujant su bibliotekos programavimo būrelio „Coder Dojo“ dalyviais (vadovas – bibliotekinių procesų automatizavimo inžinierius Ovidijus Kulda) bei savanoriais buvo sukurtas naujausiais technologiniais sprendimais pagrįstas inovatyvus ir interaktyvus žaidimas „Grindopolis“. Programavimo būrelio „Coder Dojo“ metu vaikai ir jaunimas kartu su Informacijos skyriaus specialistais programavo žaidimą „Grindopolis“, kuris buvo perkeltas į interaktyvią lentą, sumontuotą ant grindų. Interaktyvaus žaidimo „Grindopolis“ lentos dydis 4x5 m, ji sudaryta iš 54 kvadratų, kurie yra sujungti, suprogramuoti ir sąveikauja tarpusavyje. Langeliai yra aktyvūs. Interaktyviame ekrane rodomi klausimai su atsakymų variantais, iš kurių žaidėjas turi pasirinkti tik vieną. Vienu metu žaidimą gali žaisti 6 dalyviai arba 6 komandos. Paslauga yra teikiama Bibliotekos lankytojams, Šilutės rajono švietimo bei ugdymo įstaigoms, jaunimo organizacijoms. Projekto sukurtą paslaugą išbandė ir kitų amžiaus grupių asmenys, vietos bendruomenės atstovai bei asmenys iš kitų Lietuvos regionų. Nauja, šiuolaikiška paslauga tapo itin populiari, todėl 2020 metais yra kuriama interaktyvaus žaidimo „Grindopolis‘2“ versija apie Mažąją Lietuvą.
Kuo išskirtinis?
Neformalus mokymasis neįprasta, patrauklia žaidimo forma. Žaidžiant žaidimą įgyjamos žinios apie Šilutės krašto, Mažosios Lietuvos istoriją, įžymias asmenybes, kultūros paveldo objektus, tradicijas ir papročius, meną, muziką ir kt. Tai yra patrauklus laisvalaikio praleidimo būdas įvairių amžių grupių žmonėms, padedantis įgyti naujų žinių neformalia mokymosi forma. Žaidimo pateikimo forma yra patraukli ir neįprasta dalyviams, norintiems aktyviai leisti laiką.