Kur galima rasti sprendimą: www.epratybos.lt
Kodėl ir kaip?
EMA (elektroninė mokymo aplinka) – pažangiausios gamtos mokslų bei matematikos pratybos Lietuvoje. Ši skaitmeninė mokymo aplinka visapusiškai atitinka Bendrojo ugdymo programos suformuotus ugdymo turinio pagrindus. EMA suteikia šias naujas galimybes: - leidžia diferencijuoti mokymą. Užduotys ir jų rinkiniai sukurti skirtingų pasiekimo lygmenų mokiniams; - leidžia individualizuoti mokymą, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio gebėjimus; - leidžia atlikti išsamų diagnostinį mokinio gebėjimų testą; - suteikia galimybę motyvuoti vaikus mokytis formomis, kurios atitinka jų amžių bei poreikį; - didesnė, nei įprasta, užduočių įvairovė bei jų kiekis leidžia individualiai ugdyti skirtingų gebėjimų vaikus; - suteikia mokiniams galimybę savarankiškai įsivertinti, o tėvams matyti objektyvų rezultatą; - suteikia galimybę tėvams dalyvauti vaiko mokymo ir mokymosi procese bei stebėti jo progresą.
Kuo išskirtinis?
EMA naudinga ir patraukli: - kompetetingi turinio autoriai kiekvienam mokomajam dalykui parengė po 2 diagnostinius testus (mokslo metų pradžiai bei pabaigai), skirtus įvertinti vaikų pasiekimų lygmenį. Mokytojų patogumui taip pat pateikiama testų charakteristika, vykdymo bei vertinimo instrukcijos; - turinys rengiamas pagal pagrindinio ugdymo bendrųjų programų reikalavimus (patvirtinta 2008 m. rugpjūčio 26 d. Nr. ISAK-2433), tačiau mokomųjų dalykų temos taip pat pritaikytos ir mokytojų naudojiemiems vadovėliams; - kiekvienai mokomojo dalyko temai sukurta 3 kartus daugiau nei įprastose popierinėse pratybose skirtingo sudėtingumo lygmens užduočių (žinių ir supratimo, taikymo, problemų sprendimo); - labai patogi sistemos navigacija. Užduočių rinkiniai, pasirinkus pasiekimų lygmenį, gali būti skiriami automatiškai arba sudaromi savarankiškai, naudojantis užduočių banku; - užduočių rinkinius galima spausdinti arba skirti skaitmeninį jų variantą; - prie visų užduočių pateikiamos vertinimo instrukcijos; - itin paprastas paskirtų skaitmeninių užduočių tikrinimas; - pasirenkamojo tipo užduotys tikrinamos ir įvertinamos automatiškai; - paskirto mokiniui užduočių rinkinio sprendimas vertinamas išmokimo matuokliu. Jis objektyviai parodo vaiko temos išmokimo lygi - nemoka, moka, puikiai moka.